Wednesday, September 2, 2015

Western Food - Le Boss, Sungai Petani

Hmmm western food. Sapa suka makan western food!!! Aku! Aku! Lolzz hahahaha. Ni nak cerita pasai aku makan western food dekat Sungai Petani. Nama "Le Boss". Orang kata quite famous la. Aku tak tahu la sebab memang xpernah dengaq huhu. Kot orang SP tau la kot. 

Kami masa tu main tengok dalam FB ja. Adik aku la, dia memang rajin bab ni. Then belanja aku dengan mak haha. Kebetulan adik laki aku yang duk asrama tu balik, so kami pi la dekat adik Angah aku. Kami siap cari nombor telefon nak call tanya tempat haha. 1st trial masuk voicemail, call 2nd time baru dapat. Kemain kena booking huhu. Sure gempak la ni huhu.

Lokasi dia kata, belakang Nasi Kandar Nashmir dekat yang Village Mall tu. So macam tau jugak la aku ni huhu. Tak susah mana pun, seyes senang nak jumpa huhu. Masuk kedai tu, perasaan aku? Perghhhh okay aku kagum hehe. Dia buat ala2 studio style, and for me yeah, kinda exciting to taste their foods huhu. Aku order apa ntah, besaq bapak haih ayam dia. You may see the picture down there huhu.


Ayam apa xtau haih hahaha

hat ni mak aku order. Ikan dory. Sedap!
Adik laki aku makan Chicken Chop. Adik Angah aku order Beef Steak. Terbaik baq hangggg. Harga RM20++, dapat lak 2 keping daging. Wehhh besaq ah.

So sapa2 nak try, pi la. Recommended!

No comments: