Saturday, September 26, 2015

The Day You Left Me

Assalamuailaikum

Today. Haih. I'm hurt. I'm so hurt. Tapi sepatutnya aku tak patut pikir macam tu. Sebab apa? I'm full of myself. Tak patut. Memang tak patut.


While Im keep thinking of myself, I just came across thinking of my late father. Aku rindu. Aku nakkan ayah. Aku nak dia. But when I was looked at my handphone. The date. Yes it is today. I'm so shocked. I'm felt so guilty. Subhanallah. Apa dah jadi dengan aku.


I'm think too much of myself, but forget about this day. How I can be so selfish. Ayah, please forgive me. Ya Allah please do forgive me. Aku bersalah. Aku terleka sebentar.


26th September 2005. 


The saddest, miserable day of mine. A person that I loved the most, a person that I cared the most had leave me. Alone in this world. Had leave me when I'm just 17 years old on that day. Ya Allah aku kaget. Aku gementar. Bolehkah aku hidup tanpa ayah ketika itu.


On that day, yes he was sick. Being admitted at Hospital Kulim. But I never thought he had leave me. Kenapa? Kenapa aku tidak ada bersama dengan ayah masa tu? Aku nak. Aku nak bersama dengan ayah.


Everyday I'm praying. To Allah. Berdoa agar semuanya berjalan dengan baik. Mengharapkan ayah baik dan sihat. Tapi apakan daya Allah lebih menyayangi ayah. Dia ambil ayah dari kami, supaya Dia boleh jaga ayah dekat sana. Ya Allah. Ayahhhhh.


Ayah, how I wish you here. Miss so much your kindness, your smile, your laugh. Everything about you, ayah. Semoga Allah merahmati ayah. Along... Along minta maaf. Along belum lagi menjadi anak yang sempurna untuk ayah. Ayah, maafkan along. Insya Allah along akan buat terbaik.


Mak rindu ayah, adik rindu ayah, angah rindu ayah, abang pun sama. Ayah, kalau lah ayah ada sekarang ayah mesti bangga dengan abang. Dia sambung cita-cita ayah. Dia dah jadi tentera darat dah. I know you feel so proud of him now.


Ayah, had you look at us now? Ayah tengoklah insya Allah anak ayah akan buat yang terbaik. Along sayangkan ayah. Along kalau boleh nak ayah berada dekat sini. But it's too impossible kan ayah.
Al-fatihah for ayah


Khairol Azhar bin Ahmad
26sept2005 - 26sept2015


10 years already. You had leave us here. Insya Allah, kita akan berjumpa ayah. Along rindu ayah. 


Miss you soooo much!


No comments: