Wednesday, September 2, 2015

Designer Collection by Cosway

Semalam. 26/08/2015.

Ceq gaji hehehe. Aku ni p la rehat dgn Kak Rozy, ofismate aku p Cosway. Mula tu kami p lu tekan duit haha. Almaklum la dah gaji. Kaya sat ja tu. Pehtu kayap lak aku. Haha bayaq keta, insurance apa smua, licin truih. Semakkkkk. Haih bila nak kaya gaji besaq xtau haha.

Yang nk p Cosway, Kak Rozy dia nak cari bedak compact Miyami. Aku tak reti sngat nak pakai. Angah pandai la sbb dia mng layan pun Miyami. Aku ni, dulu pakai MAC. Dah kayap lani just pakai antara Maybeline or Silky Girl nya. Okay gak, kena dengan kulit la.

Okay back to the topic of Cosway. Kebetulan bedak Miyami tu ada offer, beli 3 free 1 kot xsilap aku. Kak Rozy pa lagi mmg sauk la. Haha. Yang aku gedik duk pusing kedai. Selalu di mata aku, akan tengok losyen, perfume or barang makeup. Masa tu duk usyar 1 losyen tu, ishhh wangi la. Ingat nak sauk la. Dalam RM13++ cmtu. Okay sangat bagi aku. Dari nak beli VS. Huhuhu. Xmmpu doh. So grab la mula tu. 

Tengok² kak Cosway tu offer hat lain plak dh. Dia kata ada offer for member. Haih
Kebetulan Kak Rozy memang member Cosway pun. So ada la offer for Designer Collection R Series nya. 1 set cuma RM31.90. Murahh bapakkk ahhhh. Tapi time aku meronta nak hat yang aku tengok memula kaler peach tu. Kak Cosway tu pulun la duk kata R Series ni lagi sedap. Dia kaler pink. Aku pun sbb offer baik. So aku grab ja la. Mau tak nya wei, perfume + body spray + losyen + deodorant + bedak talkum. 5 in 1 price. RM31.90 wei. Murah ahh. So xpala amik gak.

R-Series Set

Masa duk test bau tu mcm xbest. Aku dalam hati mmpuih dah. Xbau sedap xdaknya aku nak. Silap² aku pass dekat Puan Mak. Hahaha. Tapi tu la org ckp. Jangan nilai dari luaran. Aku balik ofis teruih test baq hanggggg. Wangi la hoiiii. Xrugi aku beli. Mau soft ja. Xkuat mana pon tapi soft jaaaa. Tula hari ni 27/08/2015, aku pakai dah. Si Sobri opismate aku teguq. Bau lainnn. Aummm. Nanti kalu abis set ni, aku nak beli losyen ja. Pun dah cukup. Hehe

Babaiiii~~~~

No comments: