Monday, August 11, 2014

Last day at KL

Title xleh blah. Kekekee. Semalam aku baru ja sampai dari Kedah ke KL. Amik brg yang serpih2 yang tinggal di rumah sewa. Penyewa bilik aku dah jumpa dah. At last gak bg dekat senior aku masa dekat sekolah rendah and UiTM. Sebelum brtolak tu, mak aku ajak singgah p dekat adik Aspat. Antaq bihun goreng. Katanya ada jamuan raya.

So, betul2 naek highway dalam pkoi 10am. Aku smpai KL sebelum pkul 1,2petang camtu. Tu pun singgah Rawang berkelah makan lunch. Dan lak mak aku masak kekeke. Sampai2 terus masuk umah rehat2 smbil tnggu K.Ina. Alhamdulilah smua dah settle dah. Deposit pn dh dapat dah. Huhu amin.

Dan alhamdulilah jugak, almari dgn tilam Kak Ina nak amik jugak. So lega la kit. Peti ais ja aku duk pening kit. Hahaha. Petang lepas dh jmpa dgn K.Ina, kami p berjalan dkt Jalan TAR. Xbeli sangat apa pun. Cuci mata ja. Besa la mak kalau xsinggah Jalan TAR xsah. Hahaha.

Lepas maghrib singgah AEON Setiawangsa. Makan dkt Black Canyon. Terbaik baq hg. Hehehe. Ni hrini dh Isnin. Tengah nak siap2 brg nak sumbat dlm keta. Semalam dh sumbat dah. Jenuhhhh. Tu pun luggage aku hat besaq dgn beg besaq pas dkt K.Ina. Ujung bln ni p amik. Ni duk serabut dgn kipas. Maybe pas dkt K.Ina jugak kot. Tula leya oi. Duk KL 2thn ja pun, tpi barang macam dah duk 5thn. Choiiii haha

No comments: