Sunday, August 10, 2014

Busy macam PM

Hari ni sakan sungguh. Dh la bangun agak lambat. Terlepas aku nak p walk in interview kilang First Solar. Aihhh. Tak pa rezki Allah luas. Then rini jugak ada kenduri Baya. Kawan aku masa dekat UiTM dngan masa dekat RHB dulu. Dahla tu lupa lak smalam kuaq dengan mak, tak p beli hadiah. Ah sudah. Celapak la siap diri ni. Pukul 12 gak la kuaq dari umah.

Dengan lengang kangkung lak p beli hadiah. Ah lupa bawak lipstick pulop. Kekekee. Malas nak patah balik, cari kedai pulak dh. Sengal hg leya oi. Dapat lip tinted pon boleh saja. Then baru tergedik2 nak naik highway. Choiiii. Seb baik la duk tanya orait, jumpa jugak akhirnya tempat kenduri Baya. Dia buat dekat Restoran Bendang D'Kelubi. Sedap makanan dia. Nak tmbah malu baq hang. Hahaha!

Duk lama gak la sebab jumpa kawan ex-UiTM dulu. Sampai umah dalam pukul 4.30ptg. Lepas seround dgn jiran. Ish busy dak aku haha. Pas maghrib tolong mak buat tauhu teluq. Sedap baq hang haha. Mak aku la buat, aku celup teluq n goreng ja pun. Kekeke. Mak cakap ada meeting. Gituuu meeting uolsss haha.

Mak kata mgu depan taman perumahan kami ada open house. Tu depa duk meeting nk buat masak apa. Mak aku meeting nak bgi makan hat tu la. Jiran aku buat mee goreng basah. Sedap! Oihh keja makan saja aku ni. Abis menyembang depa tu dekat pukui 12 malam gak la. Dasat depa ni.

Tadi ni sebelum aku masuk blog, aku ada whatsapp dengan kwn UiTM aku dulu ni. Dia ajak buat bisness jual dress and jubah. Xyah modal katanya. Dia bagi barang, letak hrga dkat aku. Then aku joi la. Ishh macam tertarik gak ni. Aku nak try la tengok. Selasa ini insya Allah kami akan jumpa. Diskuss palu. Heee.

Esok dah la nak p KL. Amik barang yang mana duk tinggai lagi dekat umah sewa tu. Dah jumpa da penyewa utk bilik aku. Lega la baq hg oihh. Then pasni p KL utk berjimba ja la. Malas dah ceq duk sna. Duk 2tahun pun duk homesick tequk. Hahaha

No comments: