Friday, September 20, 2013

Bawak diri ~~

Semalam aku mc.. Cirit birit n demam plus sakit kepala. Mmg terbaik. 2 hari aku MC. Mmg osem la.
Mai tgh malam aku mcm dh ok. Tiba2 mcm nk buat gila. Mgu lpas dh buat gila p mandi dekat Port Dickson. Seharian gak la. Tu kot sampai demam haha.

Tengah malam tdi aku trus cri hotel dkt Pantai Morib haha. Dasat. Akhirnya dpt 1 tu. Murah gak la. Trus beli. Kena lak esok tu masuk gaji. Terbaik baq hg haha.

Aku terus siap2 barang. Mmg xleh blah kan. Dah tu. Tdoq la aku ni. Leh lak bangun pkoi 8.30am perghhh. Mmg semangat nak p la tu. Terus bertolak ke Morib. Jalan macam jammed kit. Tapi xhalang aku nak p. Tapi kan mmg jalan dia mcm sunyi.

Mula igtkan sesat. Tp akhirnya sampai gak. P dekat hotel tu dlu. Xsempat nak tangkap gambaq dia. Nanti la updet laen. Tp hotel budget besa2 ja. Ok gak la. Ada kedai2 semua. Nk amik dkt dgn Pntai Morib xmmpu den haha. Pntai dgn hotel xla jauh. Dlm 10min to 15min camtu la perjalanan dia.

Aku p la gak sat. Igt nak tgok la sunset. Tp xleh gak sbb pantai xbest. Mmg kena tgok dkt port dickson gak. Dekat teluk kemang ok gak. Kalu layan sunset situ best la. Mmg kena p book gak la hotel sana. Hahaha

Igt mcm malam kang nk check out la. Bohsan. Xdak astro hahaa. Tp ada internet. Mmg terbaik.

No comments: