Saturday, September 7, 2013

Balik kampung

Yayy.. alhamdulilah. Dah sampai umah setelah penat menempuh jammed smentara nak kuaq dr KL. Then tgah2 perjalanan dgn ujan. Aishhh dugaan2. Tp alhamdulilah dh slmat smpai. Balik2 tu ada adik2 aku n mak la. Macam besa la mak. Kalu kata aku nak balik tu for sure dia xkan tdoq n akan tgu aku smpai. Syg mak!

Sampai tu aku trus kuaq kan hadiah haha. Hadiah? Aah aku beli hadiah kat mak aku. Punya balut sakan la aku ni. Ala hadiah besa ja. Beli henpon ja. Muqah hat samsung ace besa2 tu. Seronok la org tua tu. Alhamdulilah gembira tngok senyuman itu. ^_^
Alangkah bestnya ada arwah ayah. Kan best kalu arwah ayah hdup ag...... Ish leya. Awat ni. Tak baik. Xmau2. Mudah2an ayah bahagia di sana. Amin....

Ok takmo sedey2 huhu. Ok balik2 tu ada budak kecik dkt umah. Yeayyy anak menakan. Bahasa melayu betoi org panggil anak saudara. Alahaiii comey gila. Dia tgh tdoq elok ja. Dgn dia yg haluih kecik ja ishhh.. Geram ceq aih. Esok nak tgkp gmbaq puas2 ishh.. hahaha. Tadi duk pegang ase gayat huhu

Okla. Time to rest. Penat drive slma 5jam gak la. Aku ja yg bwak. Alhamdulilah selamat sampai wlpn aku ada kenangan pahit di sebalik hujan hukhukhuk

No comments: