Wednesday, September 11, 2013

Back to KL... aishhh

Dh pun pulang ke tmpt asal katanya. Hahahaha. Aku smpai awai gak la KL dalam pkul 6.30ptf. Aku drive kuaq smpai juru dlm pkui 3ptg. Aku gtau mak dh smpai. Mak aku trkejut la kata cptnya smpai. Tnya lak bawak laju ka. Ntah la nak kata. Aku dgn berhenti2 jugak la. Drive sensorang lak kan..hahaa. Memang awesome

Aku smpai2 tu truih tuju PJ. Ada janji dgn akak sorg ni. Kononnya Beauty Consultant Mary Kay. Ada sesi skincare and make up. Best gak. Mmg brkenan abis la. Tp modai ar. Kalu leh swipe aku amik dh hahaha. Next time la kot. Mmg ok sgt. Ishh nak pejam mata bg rm296 bkn la 1 benda yg mudah haha.

Aku duk lama gak la smpai pkui 9 mlm lebih. Trus balik. Singah beli char koey teaw pntai dalam. Then balik rumah.

Home sweet home la kununnya. Aihhhh

No comments: