Saturday, September 6, 2014

Teaser katanya ~~~ Pfftttt

Hai hai.

Kekeke. Terasa macam tak betul sikit. Aku dah mula penulisan novel sekarang ni. Baru nak masuk BAB 3. Itu tak tahu lah sama ada bakal habis atau senyap. Haha. 

Tapi di sini aku nak bagi teaser sikit. Tak tau la best ka tidak cerita ini. Tajuk aku dalam samaran lagi. Tak tau nak boh tajuk apa. Cerita barangkali ada bau-bauan Jepun sikit, sebab aku memang minat manga dengan anime Jepun. Kalau ikut pada cerita melayu, rasanya tak camtu kot. Kroooiiiiggghhhh



*********************************************************************************

“Kau pekerja dekat restoran hujung sana, bukan? Bekerja balik lewat sebegini? Tanya lelaki itu. Senyuman di bibirnya sangat sinis di mata Aleesya. Aleesya terdiam sambil tangannya cuba meleraikan pegangan lelaki itu di rambutnya.

“Kalau kau perlukan wang, macam mana kalau aku BELI kau?” Soal lelaki itu lagi seraya melepaskan pegangannya di rambut Aleesya. Gadis itu tersentak mendengar kata-kata lelaki tersebut.

Beli? Beli apa? Aku? Aleesya tidak dapat melarikan dirinya. Lelaki itu merapatinya dari hadapan. Belakang Aleesya adalah dinding bangunan di tepi jalan itu. Mulutnya tidak dapat bergerak, suaranya seperti tersangkut di kerongkong.
Beli. Beli aku? Jantungnya berdegup kencang memikirkan kata-kata lelaki itu. Tidak semena-mena lelaki itu merapati Aleesya. Terhenti langkahnya dihadang dinding di belakangnya. Matanya menangkap tindakan tangan lelaki itu yang meyeluk poket seluarnya. Seperti tadi, lelaki itu melemparkan wang ke arahnya. Tergamam Aleesya di situ. Tidak sempat berbuat apa, tiba-tiba bibirnya disentuh. Oleh bibir lelaki itu! Lama. Terbuka luas mata Aleesya. Tidak!

 “Mulai sekarang kau adalah kepunyaan aku,” Kata lelaki itu lagi, selepas tautan bibir mereka dilepaskan. Terduduk Aleesya di situ. Lelaki yang aku kurang jelas wajahnya membeli aku?

Tidak! Beli aku?

*********************************************************************************

Hahaha macam lawak lak. Gila punya cerita ini. Aku akan cuba tidak "melucahkan" cerita ini. Oppssss. Krrooiiiiigghhh... Kekekkee

~~ Mood menulis datang lah... Datang lah.... ~~

Mohon komen yang suci lagi bersih dari ampa semua boleh dak??? T____T

No comments: