Thursday, July 31, 2014

Ahhhh.. Kenangan itu

Awat. 

Awat dia mai balik. 

Aku tak mintak ucapan selamat hari raya hg pun. Dan awat. Awat jari aku mesti nak reply. 

Bersama lagu You're My Everything, nyanyian Lee Min Ho, Ayaq mata aku jatuh. Jatuh mengalir mengenangkan kenangan yang tak enak itu.

Kenapa mesti dia datang balik. Sakitnya hati ni. Kenapa aku masih tak leh lupa dia. 

Leya, please keep away from him. He not deserve for you anymore. 

Ya Allah, tolonglah tutupkan hatiku ini dari dia, dan bukakan hatiku kepada orang lain. Yang lebih berhak.

Dah tak mampu untuk aku tampalkan luka itu. Takut2 dah tak mampu utk bertahan. 

Dear heart, please be strong. How I want him to be mine so muchhh! But you have to know that he's belong to someone else.

Heart.... Please be strong as a steel!

No comments: