Tuesday, July 2, 2013

Coretan Merepek Meraban

Smlm MC hahaha.. sbb gigi brdurjana smula huhu.. bengkak abis bwh leher aku.. dgn nak telan ayaq liuq pon xbley huhu.. maka aku pn p la klinik Inter-Med dkt Bangsar tu.. oh well pakai medical card la ye hahaha..

P check tu.. oh tidak.. rupanya aku demam.. tak perasan pn haham tonsil bengkak.. then p Gombak lak.. ke Klinik Pergigian Dr.Rosman.. mula mcm xpuas hati tmpal gigi ja smpai RM200.. rupanya 1 gigi tu dh start root canal. So aku wt utk 2nd treatment.. RM100 melayang sudey.. hukhukhuk..

Tp nanti ingat nak buat scaling lak kot.. dkt klinik tu Rm60-100 ja.. hohoho.. nnti difikirkan.. pas setel p lak Kenanga Wholesale City..(gitu.. xmacam MC kannnss.. hahaha).. usyar baju raya.. tgok jubah dkt sana.. mcm auww.. best la.. dh gtau banker.. ok2.. settled hahaha.. nti p bli.. now focus nak cari blazer utk persiapan temuduga PTD.. mcm xjumpa.. mcm kena p jgak Mid Valley..

Balik pd KWC.. p amik mmber ex-office dkt Menara KFC.. p pekena Wong Solo dkt Kampung Baru.. komen aku? Erkk.. aku masak lagi sedap kot.. opsss..

Mulut hg leya oiii.. opsss.. =P

No comments: