Thursday, July 11, 2013

Alhamdulilah ♥♡♥♡

Ya Alhamdulilah.. ramadhan hari pertama dh berjaya berlalu dgn jayanya. Aku cuti rini so duk rumah layan Astro jela.. huhu malas gila nak kuaq kot.

Esok, hari Khamis aku keja. Masuk shift pagi. Pukul 6.30am baqq hggg... tu dia.. pastu jumaat lik kampung.. yeayyy!! Harini berbuka simple2 ja. Malas nak masak sbb mood nak lik kampung Jumaat nih.  Huhuu..

Malam pastu kemas baju2 kotoq. Angkut gak TV kecil yang aku bawak dari kampung n bekas ayaq panaih. Aku turun sorg2 ja kot.. hoho.. simpan dalam keta. Senang.. haha. Esok pas keja nak p basuh baju sblum nak balik kmpung. Aihh penat2..

Ok la.. tadi sebenaq nya dah tdoq da pkoi 10.30pm xsat.. ttiba terjaga plak dah pkul 12.30am .... aihhh jnuh aku haha.. dh la duk budget nak bangun 4.30am jap g.. pastu nak mndi2.. soq then p keja.. aihhh

Soq satgi makan hat aku masak tu la.. aku berbuka makan hat tu la.. Macaroni goreng special edisi Leya hahaha..

No comments: