Thursday, July 7, 2011

~~Stdy abes da~~

Salam yek.. adoi lama aku xupdate kt blog aku nih.. almaklum la..bkn org nk follow kn hehhe.. tp ape2 pn aku nk ckp gak.. biaq la org nk baca ke, xbaca ke.. lantak la haha.. aku kini dah berjaya mengcompletekan course aku sbb pelajar degree di UiTM Arau, hehe just tgal nk praktikal je. aku bakal praktikal di Fulijaya Mfg Sdn Bhd, as Raw Material Planner. bole la weyh.. dr aku dpt praktikal kt hotel tu, rm100 jek sbulan. mne ckup weyh, mnyak dh la mahai sekrang.. uikss xley2 haha.. tu yg aku cri len tu.. dpt la hat satu ni.. rm400 sbulan.. orait la tu.. ag pon environment kt sna aku dh besa da..

aku ni xsbq la nk bis kn praktikal aku ni.. aku nk keja uhuhu.. cian kat mak aku tu.. aku ckp kt mak, sbaq sat ek.. 5bulan ja, pstu aku keja insya allah aku tlg mak aku.. dlm msa yg sama, mak aku duk ckp kat aku, bila aku nk kawen?? KAWENNNN????? pehhhh no2... blom trpk lg weyh hahhaa.. enjoy pn xckup ni.. dh la, aku tgk bnyak sgt kes2 keruntuhan rmh tgga.. xmao la aku. ye aku tau,,, org kata, klu takot di lmbung ombak, jgn berumah di tepi pantai... dan smmgnya skrg aku xbrani nk berumah di tepi pantai huhu... 

mcm xcya da aku ni dh 23thn.. rasa smlm aku 10,11 thn.. duk skolah rendah g.. men guli, men congkak la.. tu la, ni la.. men dgn jantan xkira da.. rabat pokok la haha... dasat kn.. rindu la lak zmn tu.. klu aku ada doraemon kn best haha.. xpa2 nk wt cmna da.. nk besaq nala dh nih heheh... lawak la bila pk balik nih hehe ... masa brputar dgn lajunya... sedaq xsedaq dh nk msuk ke alam pekrjaan da.. pastu aku nk kawen, ada anak, pehtu jadi tua... uikssss.... huhu tu la kn org ckp... mati ni pasti, hidup ini insya allah... 
waallahualam..

No comments: