Sunday, July 24, 2011

Mulanya aku sebagai pelajar praktikal...hukhukhuk

Salam semua... hehe, aku kembali menconteng nurkilanku di blog ini..

Xpa wlpn follower xdak pun sbnrnya huhu... (sdis sugguh aku ini....)... aku kini telah pn bermula dunia praktikal ku 2miggu lpas.. aku ritu ada ckap kot, nk praktikal kat hotel, iaitu Hotel Seri M'sia,Kulim.

Tapi apa kan daya, elaun dia sikit sngt huhu... tmbah aku pulak perlukan duit... so aku telah bertukar berpraktikal di kilang.. FULIJAYA MFG.SDN.BHD, di taman makmur, kulim...

Bole la kan nk praktikal kat situ... elaun pn alhamdulilah la... bnyak gk la.. mmg pdan la dengan kerja dia kan.. berlambak haha.. tp kot mana pun bab mgulat mmg aku kaki expert nya hahha...

Sepanjang aku praktikal ni,, err bole la.. tp nnti nk aku keja kat situ? err ntah la.. aku pk dulu kot. hehe... wat msa ini aku bole lg tahan la.. tu pun aku duk menghitung hri kot... xsabr tgu last day of practical life.. 25hb Nov huhuhu...

lpas tu aku kena sbukkan diri aku dengan nk bersiap2 selesaikan thesis aku dengan presentation viva aku... hope smuanya orait2 belaka.. ni pn nebes ni, tgu result short course aku.... gila lambat kot.. bila ntah nk kuar.. xsabo nk bis belajaq n nk keja n nk tlg mak aku... kawen ka hapa ka,belakang kira la weyh huhu... jnji keinginan aku nk mmbeli bnda kgemraran n tlg mak aku trcapai.. ape2 pn keta n rumah pentinggggg gegege... ok la nti aku smbung ag ek ... daa~~~

2 comments:

Unknown said...

testing...testing huhuhu

Anonymous said...

assalamualaikum,nk tahu,cmna environment praktikal kat kilang tu ye? & elaun diorg bagi brapa,sbb nak apply kt situ jgk.