Saturday, December 10, 2011

Tekanan datang menerjah!!!!

Uwaa.... hari ini dah 10.12.2011 da, baru sahaja setel kenduri kahwen adik aku, adik girl aku, 4.12 ritu.. sebelah laki 7.12 baru ni... aku gak baru jek abis prktikal 18.11 bulan lpas.. fuhhhhh ase lega kot masa nak bis kan prktikal.. tu pun mcm2 knflik brlaku kat aku msa duk prktikal kat FULIJAYA tu huhu... tempah maut hahaha....

ni tekanan aku sbgai pelajar sudah datang... tekanan nk presentation dgn thesis...weyh aku leh duk relaks kot uwaaa.... mmber2 yang len siap duk kalut2 ag.. aku selamber badak je kan.. adoi... bole lak aku duk relax dgn online then layan 1 piece lak kan... mmg best jadi Leya ni hahaha... doakan aku cepat2 bis belaja huhu.. sedey..sebelum aku end up entry aku ni, aku nk letakkn pic kawen adik aku kit... ngee


wit mira - adik pmpuan
Bersama mak n adik laki.... with pngntin also

No comments: