Tuesday, November 16, 2010

ReLaX MoMeNtOo...~~~~

salam... smalam 14hb nov 2010, aku dah berangkat meninggalkan dunia stdy sementera di arau itu, untuk kembali ke dunia kerehatan di sg karangan, kedah... hehe

aiisshhh bahagia aku hehe, keliling dgn org2 trsayang hehe.. ampa smua lagu mana... ok ka.. orait la tu nuh.. aku dah selesai final exam bg sem ini... harap2 smua xdak masalah la nuh... harap smua clearrrr ja... xmau da ada apa2 yg wat aku bad mood sbaldi hehe...

gembira tgk adik2 aku yg sewel mcm kak dia gak hhaa... rini best sgt, bergelak ketawa dgn bonda trsayang ku, Puan Rohaya... hehe... tgk gambar2 yg melawakkan aku dgn mak aku.. syok weh.. moment ni xtrnilai harganya... iskk...iskkk....iskkk tiba2 tringat kat arwah ayah aku lak... al-fatihah...

time aku menaip blog ni, dlm shari dua g, umat islam seluruh dunia akan meraikan hari raya aidiladha.. wahh aku sgt best hehe,, leh mkn2 hehe.. amin2.. xlupa gak, pengalaman aku di arau, dgn banjir...!!! peh seb bek la uitm xtenggelam dgn banjir.. tp pada gak la wey... 4 ka 5 hri ntah, uma sewa aku xdak ayaq.. mandi cam xmandi, xlarat duk merempat kat PI uitm... mandi sana.. aisshh dugaan sguh masa exam2 ni.. da la aku pengalaman kutip ayaq mlm2, tgu lori ayaq... mampuih sguh la...

mcm2 kan, xpa2 aku kutip sikit demi sikit pengalaman, kenangan aku sewaktu study... leh wat imbasan asmara msa stdy hehe... best toi ar...

adei lama xmenaip, lenguh lak.. choww sat na... daa

No comments: