Saturday, January 4, 2014

Sweet26 ~~ Awesome Moment

Aku rini gelong. Balik keja p makan. Sakit kepala denyut2. Singgah p 99 speedmart. Konon nak beli minyak cap kapak. Kuaq2 kedai. Menonong p kat keta. Xtengok dh keta sapa. Aku buka2 xleh buka. Aih. Padahal ada kawan aku masa tu. Merangkap housemate. Duk manyau apa xtau. Last2 dngaq hon keta. Rupanya aku salah ketaaaaaa!! Malu ceq oih. Keta ceq sebelah tuuu oihhh. Auwww

Balik rumah. Aku rehat2. Lepak layan MLM. Sepahtu yeahh. Mmg osem la AC Shuib. Hensem hahaa. Dalam2 pening2 tu lepak2 Fatin, housemate aku whatsapp. Mintak tman dia p dkt kawan dia. Aku pn ckp la ok. Lambat gak dia mai. 12 lebih bru mai amik aku. Rupanya duk pembohong aku haha.

Depa wat surprise besday. Terharu sgt. Pastu lak sgt rare. Guna ayam KFC cocok dgn lilin. Simple tp hargai sgt. Love them all.

No comments: