Tuesday, June 4, 2013

Result Exam PTD

ritu aku dah story kan, yg aku ada amik exam PTD kan...Tp aku xcita apa result dia hahha.. masa tu, mula2 depa kata result 17/05/2013.. so semngat la aku nih.. tgh keja tu, p dkt loker nk online la kata kan… mik Note 2 kesygan daku… woot3.. aku cek2, page SPA tu under maintainance… aihhh suspen kot.. jenuh gak aku refresh2… tapi haram xleh.. opsss…

Aku dgn longlai nya, naik la ats ofis balik… huhu.. naek2 tu kawan2 yg mana amik PTD tu depa ckp rupanya tarikh result extent to 23/05/2013… ari jumaat.. aihhh… seminggu ag!!! Tidak!! Mmg aku time tu asa xbest da.. hola.. lmbat nya nk dpt result.. duk asa macam xdapat ja.. mcm xlepaih ja… hukhukhuk… tension baq hgggg… huhu, mcm xdapat pn ada gak… yala.. org duk kata org len amik smpai 5, 6 kali pn xlepaih.. igt aku nak lepaih kaaaa???

Seminggu berlalu….~~~~~~~~
Perghhh ayat xley blah baq hggg… aku time tu gaji masuk.. yahh hooo… leh tera tu?? Kikiki aku pn dgn smngat p trun bawah ofis.. bawah ada Secret recipe.. so ttba tringin spaghetti… ttba tringat hat result PTD tu arini.. aku pon alang2 nk trun ke bawah p SR, bawak trun enpon kesygan tu. Sambil2 tgu order aku duk check online.. aihhh bapak aihhh.. slow.. keja duk under maintainance.. puiiii

Setelah gigih refresh... tgok2 baru dpat.. amboii … aku pon trus la masuk No.IC aku tu… tgn sejuk ketaq baq hg,,. Hola dh la dlm SR tu sejuk aircon dgn sejuk tgu result hahhaha.. duk tgu loading tu.. ttba mata tertancap pada 1 perkataan itu.

TAHNIAH!

Uwaaa…. Alhamdulilah… syukur Ya Allah…aku LULUS exam PTD tu.. huhuhu!! Truih call bonda tersyng.. hehehe.. mak ckp alhamdulilah.. mudah2an lepaih la smua2 nya huhuhu amin!!

Result aku huhu





lepas shri dua tu,.. aku dpt laaa email dr SPA,.... wah gitu kannnnnsss.... hihihih

aminnn.... waiting for letter of PAC nanti

No comments: