Monday, June 17, 2013

Aktiviti bersama family sayang

Awai bulan Jun aritu mak, angah and adik aku yang kecil mai KL. saja nak jalan2 katanya.. mujuq la banker baik hati kannnn... wooot3.. hahhaa... aku support tiket mak and adik lelaki.. angah sndri dia punya laaa... jenuh aku hahaha... depa mai tu sampai pagi khmis pkul 6.30 cmtu.. pi amik dkt Pudu.. ngantok oiiii...!! pas amik... rehat2 sat.. aku keja lak oiii .. pukul 10am lak tu... mata panda ... O__o

balik tu aku mtk balik awai... hahaha sayang la UH aku.. dia lepaih awai sabit mak mai KL baqq hgg... balik tu..... rehat2.. siap2 lepas mghrib kuaq.. jammed baq hg... bawak pi makan steamboat....



hahahhaa ... apa lagi makan dkt Johny's Restaurant arrr babe... mak buyung teringin makan katanya... huhu.. amik set 4 org makan... seb baik banker dh kasik duit so ok ja nk makan banyak hahaha.. tu gamabq kat ataih tu tak cukup ahli ... adik aku yang 17 tahun tu xdak ... seb baik xdak.,. makan kuat kot dia tu hahahaha.. semak pala dgn dia...


jumaat aku rest day.. so bawak jalan2 pi Mydin and jalan masjid india... sakan depa nih.. aihhh... shopping sokmo lak tu... macam2 sungguh... kopak duit den... ngeeeee.... malam tu lak pi IKEA,.,. makan meatball... yeayyy!!! then bawak mak and adik2 pergi pusing2 dkt IKEA... lepaih tu knon nk balik laa... terserempak dgn QI and Nelydia Senrose laaa... just usyar cmtu ja.. xdak la nk tengok sgt...

then p parking... tngah abis bayaq parking... angah, adik perempuan aku tu panggil... dia kata Nelydia lambai2 dkt dia.. so kami pi la bergmbaq.. kak Nelydia pn ada.. yang kata berlakon Sebenarnya Saya Isteri Dia tu... gambaq kami tu nanti upload la nohh... hahahhaha


Sabtu lak aktiviti pi Plaza GM... petang mak n adik2 nak balik da.. uwaaaaaaaaa sedeyyy... bila nak dapat keja belah Kedah or Penang nih.. huhuhuhuhuh




No comments: