Tuesday, December 17, 2013

Serabut Kepala Moment

Penat aih rini. 

Dh la serabut dgn owner yang hampeh. Nak2 jugak aku stay tngokkan org lorry angkut barang dia. Yela. Aku kan baru pindah. So ada lgi barang owner dkt aku.

Cangak bodoh smpai pkoi 2pm gak la. Dh la baru balik dr keja malam. Serabut oihhhh. Abih2 ja aku lena la. Tpi xlama pon. Tdoq 3jam ja. Petang dh jaga. Ain housemate aku dh ada.

Kami pn relaks2 lepal tgok tv. Memandangkan owner aku dh amik TV rack dia. So aku kesian aih dgn TV aku dok atas kotak ja. So malam kit pas maghrib kami keluaq. P makan dulu. Then baru p Tesco Ampang. Amik almari bodo ja. 1pc RM9.90 hahaha  aku amik 2pcs. Kasik gabung.

Balik2 truih pasang. Nampak elok gak haha. Nti kena cari carpet lak hihihihi. Nmpak luas lak umah bila barang owner xdak hoho

Ok la got to go. Dah la cuti xcukup sehari. Esok kijo pukul 11am. Swap dgn ofismate. Patut2 aku pkul 1pm. Tp orait la tu. Leh balik awal aihhh.

Choiiiii...

No comments: