Friday, November 1, 2013

New house ♡♡

Day 2.

Ahh still xleh nak pejam mata. Jam dh mnunjukkan 12.05am. Esok kerja pagi pulak ni. 6.30am oihhhh. Semalam first night. Woot3 haha tdoq umah ni. Pkoi 3am bru bole lena. Tp trjaga tu mmg trbaik baq hg. Trjaga2 tu gelap gulita la bilik ni. Tgok jam 12.31. Aku trkejut! Eh tgh malam ka. Xkan tdoq seharian. Aku tngok hp 1 ag yg ada tnjuk AM/PM tu. Alih2 dh pkoi 12.31PM daaaaa. Dasat!

Bilik gelap igtkn dh malam. Rupanya siang dh aih. Mmg tdoq kaw2. Seb bek la cuti. Tp ni duk xleh nak tdoq la. Pasang la lagu ni. Ishhh.

Dah la. Xmau ckap banyak2. Dh la penat rini. P amik bil klinik. Hola ada ka ptt klinik tu leh swiped kad medical AIA aku RM37.50 ja. Lagi RM69.50 kena bayaq. Kopakkkkk.

Dh tu p mydin lak. Shopink bagai la aku ni. P lak umah lama. Nk buang smpah2 kasut and yg aku kemaih2 ritu. Sakit jari aku. Yela usung smua trun. Dengan kelam kabut nk p umah bru sbb ada org nak tgok bilik kecil. At last jumpa dh penganti.

Aihhh mcm2 hai la manusia ni. Biaq la penat aku pikiaq bab depa. Lantakkkk laaaa.....

No comments: