Sunday, August 4, 2013

Counting day by day ~~~~

Oh yeah.. dh masuk ramdhan 27. Xsabaq ceq nak tgu ari rabu 7 Ogos. Haola balik kampung!!!! Ari ni aku off day.. Kawan aku gtau kata ada warehouse sale dekat Tmn Shamelin Perkasa. Elianto lak tu!! Wah suka aku.. Apa lagi.. cepat2 bgun siap2 haha.. laju ja kan aku nihh.. krooiigghhh

Aku siap2 p amik Fatin kat keramat. Dia temankan aku. Memula macam sesat. Tp mujuq jumpa haha. Wahhh tobat kelam mata aku tngok. Tp xbest sbb xdak perfume dia.. aihh.. tp dlm tu pn bnyak gak aku beli haha.. bnyak gak aku angkut. Xsampai RM100 la.. huhu kira orait la ngeeee...

Lepas tu.. p Aeon AU2 dkt Setiawangsa. Ingat nak cqi tdung dkt mak. Tngok mahai2 belaka hahaa.. budget kian menipis... =__=
Aku brbuka lu dkt Black Canyon Coffee kt situ lu.. tomyam ayam dia awesome!!! Terbaik baq hg.. haha

Then kuaq pas tu p jalan TAR. Xberapa jem dah.. wahhh teranjat boboi.. haha.. fatin in-charge keta aku sat.. sementara aku p tngok tudung utk bonda tersyng. Akhirnya... at last jumpa gak haha.. smbil2 sambaq baju untuk aku hahaha.. demm ngee.. tdung order dr kak ipaq adik aku... aku amik gak..

Then.. singgah makan roti bomm lak.. aishhh bila nak kuruih nihhhhhh aihhhh.. =___=
Aku kena mula dah sesi kuruihkan badan di gym RHB tu.. ishh2.. makin montel comei aku nih.. ishhh ishhh isshhh.. wink wink wink

P/S : aku balik2 rumah.. siap2 baju raya smpan dalam beg dah.. then lipat baju yang dh aku basuh ritu yg aku letak dlm beg IKEA.. then masukkan bju kotoq yang lain.. esok nk p basuh perabih buang.. rabu nak lik kmpg dh.. esok steambot time dgn BFF.. yeayyy!!

Location will be at Flaming..!! Damn awesome.. (°^_^°)V

No comments: